Gå til innhold

Da er jeg endelig på vei ut av senga :D

Anbefalte innlegg

Var på nattevakt med full action i natt og fikk ikke sove før jeg skulle på jobb. Så da jeg kom hjem klokka 8 i dag tidlig sovna jeg momentant og lå i koma i 8 timer. Jeg har sittet og småsovet og surfet og prata med folk på telefonen de siste 4 timene. Vi sover på sofaen i stua fordi det er så mye mugg på soverommet, men nå er det vel på tide å kle på seg og komme seg opp;) Typen kom hjem og var helt gira for han hadde fått i seg for mye kaffe og sjokolade på jobb. Han har jobba sinnsykt mye for de har litt trøbbel på jobben.

Men nå skal jeg stå opp og gå i butikken og kjøpe Moccabønner som vi skal ha til en god flaske vin i kveld. Tenk, hvis jeg hadde vært gravid kunne jeg ikke drukket vin (det hadde nok vært verdt det, men jeg liker jo rødvin). Typen skal lage god mat og så skal vi kooooose oss:)

God fredagskveld:)

Fortsetter under...

Frøkna!

Uff, det hørtes ut som en slitsom natt inatt :( Godt å være hjemme ikveld med samboeren da! God middag og rødvin hørtes veldig koselig ut.

Det blir en rolig kveld på oss også, jeg kom hjem fra jobb for en time siden. Har til og med trent idag, i arb tiden til og med. Slår flere fluer i en smekk! ( Jeg jobber i treningsbransjen! )

Ha en fin kveld du også!

Kosmos fra meg,

Natta var slitsom, men på en bra måte. Masse spennende ting som skjedde. Bedre enn å bare sitte og se på TV. Jeg er jo student og skal jo lære masse. Litt bedre ro til å gjøre ting om natta og.

Vi skal ha semulegrynsgrøt, mmmm. Passer ikke helt sammen med vin så vi får drikke den til filmen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...