Gå til innhold

tre små :-) Ang. landstreffet...

-carina-

Anbefalte innlegg

Det er "bare" 9 mars i dag... Men det ser litt mørkt ut for dette landstreffet, det er bare du, mammasgojente og Hilde som har betalt inn... Skal jeg bare betale dere tilbake? Det strømmer vel neppe inn 17 påmeldinger til i kveld, vel?

Synes det er litt synd, det var jo sånn stemning for landstreff da vi diskuterte det! Men sånn er det vel ofte dessverre, folk har lyst, men så blir det litt tungvint når man begynner å tenke over det... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal være enig at det ser litt mørkt ut, det er vel absolutt enklest for oss som bor i nærheten! Men vi kunne jo prøve å møtes vi, likevel. Virker som om Hoppetussa kunne tenke seg å være med på fredagen - kanskje vi kunne treffes da? Evt at vi kan bruke pengene på et treff på ChildPlanet på Majorstua?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke betalt inn men er for å møtes en del av helga. Tenker at mannen min har lyst å se gutten sin siden han ikke ser han så mye i uka, derfor har jeg tvilt endel på å bli borte en hel helg....Kan godt betale inn ikveld også er det liksom kontoen vår på ett eller anna denne våren :;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres ut som en veldig god idè! Det var egentlig oppfølgingsspørsmålet mitt, om vi skulle finne på noe vi i stedet... :o) Kan gjerne treffes den fredagen! :o)

Skal sette meg foran PC'en på kontoret etterpå og føre tilbake penger til dere, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dropp å betale inn du...

Siden jeg ikke fikk den koden til Skandiabanken så brukte jeg den "vanlige" kontoen min. Vil helst ikke ha andres penger der lenger enn nødvendig!! Har bare så lyst til å bruke dem da, vet du... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, angående den koden til Skandiabanken... Jeg var jo litt irritert på dem, fordi da jeg ringte så skulle det ta 3-4 dager. Men koden kom jo aldri. Plutselig fikk jeg purring på en henting på posten. Så koden hadde kommet når den skulle, det var bare hentelappen som var blitt borte for meg! :o/

Pyttsann, det fungerte nå med den andre kontoen og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan jo se om det er noen som har noen andre ideer, men det er jo lurt å være et sted der barna kan ha plass rundt seg til å krabbe og leke!

Vi kan gjøre det som et litt mer avansert onsdagstreff, det blir vel uansett ikke flere enn oss som bor i nærheten av Oslo som kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo bare oss tre som har meldt oss på... Er to "langveisfra" som har hatt lyst til å bli med, men de kommer vel neppe for bare en dag...

Høres koselig ut med en dag på Child Planet. Har også hørt om "Hurlumheihuset" (eller noe lignende) på Kolbotn, men det blir jo ut av Oslo på andre kanten da... Kunne kombinert Child Planet med å gå ut og spise for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...