*MiAMi* Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Trodde aldri jeg skulle bli glad for å få mensen, men i dag kom den! For første gang etter pilleslutt. Hadde ikke så veldig regelmessig før jeg begynte på piller, så var veldig spent da jeg sluttet for 29 dager siden! Syklus på 29 dager, er ikke det ganske ok da?! (Krysser fingrene for at det holder seg stabilt!!!) Wohoo.. ble så glad nå. Ville bare dele litt glede med dere andre. Ha en fortreffelig helg
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Så fint da=) Når håper du på en liten da? Må si jeg skjønner ikke mye av disse pillegreiene for jeg har aldri brukt noen;-P Men så er jeg så uregelmessig at det er nesten ikke til å tro! Heldige deg! * Krysser fingrene for deg* =)
*MiAMi* Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 Vi skulle egentlig begynne prøvingen i april, men har bestemt oss for å utsette det til juni. Må få gjort unna flytting, og ferie hos svigers (som for tiden bor i Miami). Kjipt med svangerskapskvalme på ferie.. (sier hun som satser på å bli gravid på første forsøk ) Dessuten er det vel greit å få et vårbarn. I allefall litt lettere å bevege seg rundt med vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå