Gå til innhold

Hvor mange av babyene har oldeforeldre?


-carina-

Anbefalte innlegg

Karsten har en oldeforelder i live fortsatt (pappaens mormor). Men vi har ikke noe særlig kontakt med henne, så Karsten har ikke truffet henne enda... :o/

 

 

Er det flere av babyene som har oldeforeldre?

Er kanskje noen babyer som har tippoldeforeldre i live også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingrid har tre, min farmor og mormor, og pappaens mormor - men hun bor nord i Finland og har dårlig helse, så jeg er ikke sikker på om hun noen sinne kommer til å se Ingrid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer vi ikke lenger tilbake enn til besteforeldre, nei! Nora har Mormor, Farmor og Farfar! Men vi er veldig glad for de, vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi også kun 4 besteforeldre, men det er til gjengjeld helt topp.

Begge er innenfor 1 times kjøring unna.

Jørgen hadde oldemor mens han var i magen i ca 4 mnd, men da var hun bare syk, så hadde hun levd ville han ikke hatt noe minne om henne.

Tror vi unge idag venter for lenge med å få egne barn til at barna våre får oldeforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har en oldemor og en oldefar. Emma hadde ei oldemor fram til hun var 3mndr, da døde bestemor av kreft 61år gammel. Hadde en oldefar til hun var 1år og 3 mndr, da døde bestefar 59år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 stykk her.. det er foreldrene til min pappa.

 

bestefaren min har alzheimers.. vi var i bursdag til han for litt siden da ble han 90 år! det var koselig og han tullet med jenta mi og holdt ho og vi fikk tatt mange koselige bilder!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albert har 5 oldeforeldre, og 2 ste-oldeforeldre. Den ene oldefaren har han aldri truffet. Han har Alzheimers han også, og har vært på sykehjem i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukas har 4 oldeforeldre. Min mormor og morfar, og pappaens mormor og morfar.

Han treffer de alle ca 1 gang i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har jenta mi alle unntatt 1..

her blir det tatt mange bilder ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina har ei oldemor. Hun fikk en skikkelig oppblomstring da hun fikk beskjed om at hun skulle bli oldemor, og lever forhåpentligvis i mange år til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter amalie har en oldemor, mn et er ik mye de sees..Hun har bare møtt oldemora si en gang..Bor ett stykke unna vårs, så det er litt dumt...Sku ønske de hadd mer kontakt sia oldemora har kommi opp iåra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Theo har 5 stk:)

 

Min mormor -66 år (alle damene i min fam får barn når de er 22 år)

Min farmor og farfar- 74 og 75 år

 

Sambos farmor og farfar- vet ikke hvor gamle de er, bor i Frankrike.

 

Hun som skulle bli tippoldemor døde desverre da jeg var 5mnd på vei:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt har tre oldeforeldre i live nå, min mormor, morfar og farmor. Farmoren til mannen min var også i live da lillegutt ble født, men døde desverre da han var omtrent to måneder gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra har 4 oldemødre og tre tippoldemødre :o) e ikkje så altfor mange som har da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiril har 9 stykker :) to er steoldeforeldre da, også har hun en tippoldefar! Hadde 2 tippoldemødre også, men begge døde før jul....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

madelen har ei oldemor på 95... inne i sitt 96 år! og hun bor hjemme:) vi besøker henne hver uke ,siden hun er naboen våres.

hun har også ei til oldemor som er 75.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja har 6 oldeforelde, yngste er 69 år - eldste blir 90 år i sommer. Hadde 7 oldeforeldre når hun ble født, men ene oldemoren døde ei uke etter at Maja ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mine 2 besteforeldre, min mann mistet akkurat sin bestefar på 98 år, sprek kar, hadde det ikke vært for lungebetennelsen han fikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde har kun en igjen, min mormor.....men hun er frisk og rask så håper å beholde henne i mange år ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...