-carina- Skrevet 9. mars 2007 #1 Del Skrevet 9. mars 2007 Her ligger både kameraet og videokameraet i hylla i stua, omtrent fire meter unna lekematta til Karsten. Prøver å ha kameraet i nærheten, med ladet batteri til enhver tid. Det skjer jo bestandig så mye, så det er kjekt å ha kameraet i nærheten. Men jeg glemmer ofte å knipse, da... :o/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 9. mars 2007 #2 Del Skrevet 9. mars 2007 Samme her også, både kamera og videokamera ligger framme! Og mobiltelefonen brukes i "nødstilfelle"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 9. mars 2007 #3 Del Skrevet 9. mars 2007 Helt likt som dere begge her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. mars 2007 #4 Del Skrevet 9. mars 2007 Har ikke skap til dette, jeg! Så hvor skulle jeg ellers ha det enn på hylla i stua. Da jeg tok "krabberunden" i stua for å se hva jeg måtte redde unna, så jeg jammen veska med speilrefleksen i - hmmm bør vel reddes unna;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 9. mars 2007 #5 Del Skrevet 9. mars 2007 det ligger lett tilgjengelig på bordet her;) har ikke videokamerea men ganske bra videofuksjon på kamera så filmer endel med det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen te Amalie Skrevet 11. mars 2007 #6 Del Skrevet 11. mars 2007 hos oss, er ik kamera eller video kameraet langt unna, må ha dt i nærheten...må prøve og få med alt som frøkna gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 11. mars 2007 #7 Del Skrevet 11. mars 2007 kamerat er omtrent med meg overalt. elsker å ta bilder. han min utvikler seg så utrolig fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 11. mars 2007 #8 Del Skrevet 11. mars 2007 kameraet er der jeg er..i veska når jeg er utenomhus, og enten på kjkken , stue eller rom...alt etterom hvor jeg beveger meg...tar mange bilder hele tiden jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg syntes jeg tok masse bilder, jeg... Men ser ut til at det er andre som tar enda mer enn meg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå