Gå til innhold

Hvor mange bilder tar dere av barna deres?


-carina-

Anbefalte innlegg

Hvor mange bilder tar dere av barna deres i gjennomsnitt pr dag?

 

Mannen min synes at jeg tar mange bilder, tror jeg, men jeg synes jeg har alt for få... Når jeg først knipser så tar jeg gjerne 20-30 bilder, det er jo ikke alle som blir bra... Men faktisk har jeg ikke mer enn 3-4 bilder av meg sammen med Karsten og omtrent det samme av mannen min sammen med Karsten... Hmmm... Får nok ta enda mer bilder, jeg!

 

Tar masse bilder en dag og så kan det gå en uke eller mer før jeg tar bilder igjen. Men det blir kanskje 5 bilder pr dag i gjennomsnitt, tenker jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får sånne anfall jeg, og tar mange på en dag sånn ca en gang i uka. 5-10 bra bilder i snitt i uka, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er hobbyfotograf og gjør ikke anna ;) Har ikke tall iallefall.

Har 8 bånd med video til nå i tillegg hehe, så her dokumenteres alt ;)

I tillegg tar jeg masse bilder med mitt og begge igjen med mobilen.

Tror det skal godt gjøres å miste noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, stakkars Nora er tredjemann, hun:( Tar endel bilder av henne, og noe video - men ingenting slår alle filmene som ble tatt av eldsten!

Heldigvis har vi Mormor, hun knipser bilder for oss alle! Og vi overfører til vår pc - hehe!

 

Nå må vi kjøpe nye bånd til videoen - for å dokumentere at Nora kan krabbe før hun begynner å gå... Gikk tom for bånd i den "keeper-seansen" der hun kastet seg fram, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ganske mange "like" bilder her også.. blir vell sånn når man har digitalkamera... tar ikke bilder hver dag.. noen ganger kan det gå en uke også.. men stort sett tar jeg nok bilder ett par ganger i uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...