Gå til innhold

Jeg har så lyst på en vugge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på en fin vugge.Noen som vet om noen som ikke er så altfor rådyr?

Sist gang jeg fikk baby lånte jeg svigersøsters men nå skal de også ha barn og vi leverte den tilbake. Synest det er så fint å ha i stuen og deilig å legge fra seg babyen opp i.

Noen som vet om noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på barnas hus har de fine vugger som du kan låse fast, slik at du velger om du vil ha vuggefunksjon eller ikke. Jeg kjøpte en slik gjennom finn.no, brukt, men kjempefin=). Du kan jo se på finn.no, der selger de mange slike vugger og andre fine vugger.

Skrevet

Ja, var inne å så men fant ingen fra mitt fylke:) tror ikke vi kommer til å reise hele landet rundt nå en uke før termin etter en vugge:)

Men tusen takk for tips.Skal sjekke det her barnashus:)

Skrevet

Hei!

Har du fengselsutsalg i nærheten av der du bor. Jeg bor i Bergen og der kjøpte vi fin vugge for 1500 tror jeg det var.

Skrevet

Ja, jeg ringte å hørte for noen uker siden men de lager ikke vugger der :)

Skrevet

Tusen takk for tips:)

Skrevet

Du kain jo prøve se om du finn ei brukt? Vi fikk kjøpe ei brukt tell 500,-.

Skrevet

Vi har ei sånn vugge man kan låse fast på soverommet og ei som henger i taket i stua.Den som henger i taket fikk jeg tilsendt fra butikken dagen etter jeg bestillte og den kostet bare 500. Men nå var de tomme på lager så jeg.Men det er jo flere som selger Leander vugger fks også??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...