Gå til innhold

Et lite spørsmål om slutten av svangerskapet...


-carina-

Anbefalte innlegg

Gikk dere på slutten av graviditeten deres og lurte på om vannet kom til å gå mens dere var ute i offentligheten?

 

Jeg må si at jeg tenkte litt på det. Lurte på hvordan det kom til å være når vannet gikk, om det kom til å komme masse vann og hvor jeg eventuelt kom til å befinne meg... Flaut å gå rundt å se ut som om jeg hadde tisset på meg, tenkte jeg. (Men om man hadde sett ei høygravid ei med en stor våt flekk i rumpa så hadde man kanskje skjønt hva som var på gang?)

 

Var dette noe dere "bekymret" dere over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om vannet hadde gått når jeg var på jobben, hadde jeg vel blitt litt brydd... Ellers var det ikke noe jeg bekymret meg spesielt over - var heller redd for at fødselen skulle komme i gang litt langt fra hjemmet eller sykehuset, da jeg hadde en klar formening om at dette kom til å gå fort! Hadde vannet gått da jeg var på stranden, hadde jeg jammen ikke rukket fram;-)

 

Vannet gikk hjemme, det! Og de to eldste trodde jeg tisset på meg;-) Gikk hjemme med midtersten også, men da kom det mer "litt og litt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig falt det meg ikke inn at vannet kunne gå når jeg var ute eller på jobb, men jeg hadde på meg et bind om natta, for jeg innbilte meg at det kunne gå når jeg sov...

 

Nå gikk aldri vannet hos meg, det ble tatt av jordmor på sykehuset det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte faktisk på det med vannet jeg da. Vi har en litt bisarr humort på jobb så det fikk meg til å tenke på det meste som kunne skje....hehe ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke på det i det hele tatt med Emma. Vannet gikk om natta, men jeg forsto det ikke, så jeg dro i familiemiddag med digert bind på meg som det rant rett gjennom...Da sendte mamma meg på sykehuset..hehe...

Så med Sofie ventet jeg litt mer for at det samme ikke skulle skje en gang til:-) Da gikk vannet hjemme heldigvis, hørte bare plopp, så ble jeg våt gitt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannet mitt gikk da jeg var langt inne i fødselen og da rant det i 3 timer hehe, skikkelig pytter overalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde det. Benjamin hadde ikke festet hodet, så jeg fikk beskjed om å øyeblikkelig legge meg ned hvis vannet gikk. Da så jeg for meg mange ganger at jeg sto i betalingskø i butikken e.l. og plutselig måtte legge meg ned. Heldigvis skjedde det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...