Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Rugedag 10...

Ikke mange dagene til test nå,

jeg skal klare å holde meg til dag 14 denne gangen også.

Hvordan står det til med dere andre?

Heidi?

Ikke lenge til vi vet resultater nå her i klubben....

Håper vi slår alle statistikker!!!!!!!!

Ha en flott lørdag, klem-

Fortsetter under...

Rugedag 10 her også... tok en test i morges...og ved første øyekast var den negativ... men så dukket en svak strek opp...!! Men den er fryktligsvak... men jeg skal ta ny test i morgen...

Intuisjonen min har sagt meg at dette går bra.. hele tiden... Blir kjempe spennende å se i morgen!! De siste tre dagene har jeg vært kvalm. :-))))) Det var jeg forrige gang jeg ble gravid også - leste dagboken jeg har skrevet her på bim - på mine sider - og der var det akkurat make :-) Kvalm noen dager - deretter svak strek på dag 10.... men jeg tør ikke tro det før streken er sterkere --- for den er veldig svak... :-) ett lite jippi her fra ;-)))

Klem fra en glad

trudde da jeg sto opp i dag at det var borte... men neida..var ikke det!! men det er sååå lite... kommer bare litt når jeg tørker... så vi får se,

men kan jo være at mensen ikke kommer for fullt siden jeg fortsatt går på progestad.. tør ikke slutte med de før jeg har snakket med klinikken...så mandag morgen kl 08.00 skal heidi kaste seg over tlf ja...:) høre hva de har å si der... usj... men men

Jeg er også på rugedag 10.

Greide ikke å holde meg og tok en test i dag tidlige som var negativ :-( Kjenner jeg ble litt deppet av det, men greier nok å holde motet oppe. Skal prøve å ikke teste meg igjen før på tirsdag.....

Ser det er en del som mener det er greit å finne ut at det ikke er en kjemisk graviditet, i tilfelle neste test er positivt.

Jeg lurer på hva en kjemisk graviditet er??

Annonse

Jeg har opplevd to kjemiske graviditeter, så det kan jeg forklare...

Man får positiv test, gjerne svak positiv.

Noen dager etter er testen negativ,og mensen kommer.

Grunnen er at egget såvidt har festet seg i livmoren, men sluppet taket.

Men kroppen har registrert at egget har vært borti, og begynner å produsere hcg. Som regel akkurat nok til å slå ut på en test.

For dagens tester er jo så sensitive...

Sist jeg opplevde dette tok jeg blodprøve, og hcg var på kun 11.

Den bør være over 50 tror jeg.

Skikkelig kjipt å oppleve, så her i gården er ikke et kryss ensbetydende med graviditet dessverre:-(

Har tatt blodprøve idag og den var negativ. Føler meg helt tom nå.

Dette var vårt tredje og siste forsøk. Denne gangen som eggene var bra så ville de likevel ikke feste seg.

Verden føles veldig urettferdig akkurat nå.

Så nå må jeg ta innover meg at jeg aldri blir mor til egne barn, fy f.... dette unner jeg ingen!

Ønsker dere alle lykke til og håper inderlig dere får positive tester.

klem

Annonse

NEEEEIII så forferdelig trist....Eline...føler med deg..vet ikke hva jeg skal si...sender over en trøsteklem...

veldig trist å høre..forferdelig urettferdig..

ung voksen...ikke fin lesning fra deg heller.. :(...men...kan jo fortsatt være håp..mensen har jo ikke kommet og du er på dag 12...krysser fingrene og håper at om 2 dager så er det positivt...håpet er jo ikke borte for mensen kommer...sender over en trøsteklem til deg også...

selv..så "blør" jeg fortsatt om man kan kalle det det..

er vel mere utvannet blod..rosa vann..hehe

snakket med klinikken i dag og la frem alt.. med at det startet på dag 6 osv.

hun spl jeg snakket med ble veldig overrasket..sa at dette ikke var vanlig i det hele tatt..skulle være altfor tidlig med mensen på dag 6,

grunnen til at jeg har hatt sånne "rare" blødninger kan være fordi jeg fortsatt går på progestan da.. men hun ville ikke at jeg skulle slutte på de..

ville at jeg skulle fortsette som normalt og ta test på fredag, mest sannsynlig var jeg ikke gravid, men må jo være på den sikre siden..

synd om jeg skulle være gravid og vi sluttet for tidlig..så får bare gå her å stappe jeg.. :)

har nå ihvertfall konstantert nok en gang at heidi ikke er normal..hehe ingenting som går som det skal..hehe

men men begynner vel å bli så vandt med det så..

klem klem

Jeg har ikke testet og skal vel egentlig ikke teste på lenge ennå. Er bare på rugedag 9. Med dårlig følelse i magen!!

LYKKE TIL I MORGEN, Sunniva78. Dette gå bra skal du se!! Er det rugedag 14 på deg i morgen?

Krysser alt jeg kan for deg og spiren din:-)

KLEM!

skulle vel egentlig teste på fredag jeg, men mensen har kommet kraftig i dag.. men men viste at det ikke gikk, siden jeg nå har blødd smått siden torsdag..

:MEN..... lykke til alle som skal teste i morgen...og deg sunniva.. tenker på deg og krysser alt jeg har.. håper at du ikke er med meg videre til neste rugeklubb.. ;)

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...