Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her med blandede følelser av lykke, redsel, og kan nesten ikke tro det..

Testet med CB for 5 min siden..Herremann assa!! Sprøtt!! Men skal hvertfall gi dere en dose babystøv!!! Kommer nok til å være her inne selv om jeg hører til på 1 trim..Dere er noen fantastiske jenter!!!!

*************************************************************************************************************************************************************************************************babystøv***************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer.. så morro. kose deg med voksende mage.

tar litt babystøv trenger det jeg nå :)

Skrevet

Åh!!!!! så deilig å høre da !!!!

Masse lykke til med spiren !!

Kjempekjekt at du vil fortsette å henge med oss .):):)):):)

...suger til meg litt støv til neste forsøk, jeg :)

klem,

Skrevet

gratulerer så masse!!!!

Skrevet

Gratulerer! Håper det blir min tur snart og :D

Skrevet

gratulerer:)prøvd lenge?

Skrevet

Tuuusen takk, jenter!! ;o)

Er helt rart dette her..

Vi har prøvd i 2 pp etter en MA i desember..Så det er blandet fryd å begynne på igjen. Håper selvfølgelig at det skal gå bra denne gangen..Men brent barn skyr ilden..;o) For å si det sånn. Men er positiv hvertfall!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Krysser fingrene for at det går bra denne gangen=)

Skrevet

Gratulerer ;)

Skrevet

Gratulerer så masse !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...