polarn & pyrene Skrevet 9. mars 2007 #1 Del Skrevet 9. mars 2007 Vi har diskutert litt her og har finn i ett hus som vi skal titte på lördag den 24 mars. VI kommer til å flytte hjem i löpet av våren/sommeren. Det skal bli så deilig å komme hjem til familien og venner igjen. Få hjelp med Siri,kunne ha branvakt innimellom, lettere når vi skal ha neste mann,familie middager på söndager og mye mye mer som jeg gleder meg til. Skal holde dere oppdatert om hva som skjer fremover. http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=9496084&sid=13auniZCMd427466&pos=3&tot=11 her er linken til huset vi skal på visning på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 9. mars 2007 #2 Del Skrevet 9. mars 2007 Å, så bra da. Skal bli deilig å komme hjem igjen tenker jeg. Ting er litt lettere med familie og venner rundt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 9. mars 2007 #3 Del Skrevet 9. mars 2007 Oi, så spennende! Skjønner godt at dere vil tilbake til familie og venner. Huset var stort og fint:) Også kjempeflott tomt!!! Masse lykke til i boligjakten/prossessen. Akkurat vært igjennom det selv. Overtar til onsdag vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå