heidi_håper_ Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 jada..da vart jeg ruger igjen jeg også gitt... hehe følger hverandre igjen.. kjekt det! får lage en rugeklubb nå også kanskje, så hvis det er flere som ruger så kan vi samles.. ble to egg på oss denne gangen.. kjempe glad for det! var overlykkelig når de fortalte at de overlevde! så det blir nok bra ja.. satser på det! hehe alt bra med deg? egget var fint å sånn..? håper på det! klem klem fra
Sunniva78 har to små Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Heia!! Ja vi følges vi:-) Så bra at begge overlevde! Er jo alltid en sjanse for at de ikke gjør det, så du hadde jammen meng marginene på din side:-) Joda, jeg ble da ruger på onsdag, og egget var fint det! Det første de tok opp var ikke så fint lengre, så de hadde tatt opp et nytt. Men har enda 5 i fryseren, og et fint et i magen!! Håper dette er ment to be... Rugeklubb ja, det ka vi lage vettu! Har ikke tenkt på det denne gangen her jeg... Snakkes da, og god helg!!
heidi_håper_ Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 det egget som er i magen din nå...er gull egget det vettu! og hvis ikke så har du jo mange å ta av, så du skal nok se at det er en flott baby blant de eggene! mange forsøk igjen der! men satser på at de trakk det riktige nå.. da setter jeg igang en rugeklubb jeg, så får vi se hvordan respons det er på den! god helg snuppa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå