Gjest Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Nå begynner jeg nesten å lure på om jeg faktisk har "trengt" noen av hormonene i denne sprayen jeg. Litt sånn småmurring imagen har jeg hatt da men det er jo ikke spesielt vondt. Det rareste er at jeg sover myre bedre om natten, av den enkle grunn at jeg nå ikke må opp på do å tisse slik som jeg har gjort siste 5 år siden datteren ble født. Så har det vært opp en til flere gange om natten for å gå på do, skikkelig plagsomt. Føler faktisk også at humøret mitt er mer stabilt, er ikke fullt så "følsom" som tidligere. Og jeg er faktisk overbevist om at den sprayen som jeg har brukt nå i snart 14 dager er skyld i at jeg har tatt pittelitt av. Noen flere med sånne omvendte reaksjoner??? Merkelige greier! Skal forresten begynne å sette sprøyter 14 og har planlagt egguthenting i uke 13! God helg
MinTur Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Hei du,dette var så artig - for det er omtrent akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv! Vanligvis blir jeg et ustabilt PMS troll i ca en før mensen + være litt uggen og småkvalm..Nå har jeg gått på spray siden 28.feb, var småredd for bivirkningene som kunne komme-men har rett og slett vært i usedvanlig godt humør, og psyken er ganske så stabil (PMS'en gjør meg irritert, lett for å gråte - veldig lettrørt) ! Stilig! Og- jeg begynner også på sprøyter 14, (UL 23) og planlagt eggsanking i uke 13. God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå