Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Jeg er i uke 36, og får høre av mannen at jeg snorker så mye at han får problemer med å sove. Noen som har det samme, puster tungt? tips på hva som kan hjelpe ?
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Har ingen tips om hva som kan hjelpe. Men mannen min sa det samme her om dagen han og... og jeg som aldri har snorket før... Hadde vært bra men noen tips ja...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Samme her.. aldri snorket før.. plutselig så er jeg litt av en tornado nå.. tror han kommer til å sove i det andre rommet snart..
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Jippi:) kanskje jeg får senga for meg selv snart... må jo se det positive i det;)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Jeg snorker som en hvalross.Mannen min brukte å snu på meg i starten, men nå er jeg for tung. Nå hender det han kiler meg litt på armen, da hender det visstnok at jeg slutter...*fnis*
@nita+Sebastian Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Jeg så et tips i et annet innlegg om samme problem for noen dager siden. Der ble det anbefalt å prøve sånt snorkeplaster som du fester over nesa. Kanskje det hadde vært noe??
apollo71 - har fått gutt Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Be mannane deres om å holde ut :-). Det går over etter fødsel og er vanskelig å gjøre noe med før den tid er min erfaring. Min mann kan bare våge seg å klage på at jeg snorker litt for han snorker som 10 sagverk og jeg må proppe ørene hver bidige natt. Når gutten blir født så må gubben ut av soverommet for da er det slutt på ørepropper for min del for jeg må høre lillegutt når han gir lyd fra seg. Må bare si også at det er nesten umulig å vekke mannen når han sover for han er helt dau for omverdenen når han ligger. Når han ligger på eget soverom så får han sove og snorke så mye han vil i fred :-)
Thesunshines Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 For meg så hjelper det å sove på siden!!! har aldri snorka før--og plutselig er jeg hvalross deluxe!! Hvis du havner på ryggen i løpet av natta, kanskje det hjelper å legge ei pute halvveis under ryggen, så du "må" ligge på siden???
Siril&Tord sin mamma Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 hehe.. vi er visstnok flere. min mann legger seg innimellom på gjesterommet pga snorkinga mi. hehe.. godt det snart er over du.. jeg er i uke 30, og skal ha planlagt ks 10 mai.
Kaos 69 Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 Jeg snorker så høyt at jeg våkner av det selv. Er ingenting å gjøre med dette, er gravid for 4 gang og sånn har det vært i hvert eneste svangerskap! Jeg har sagt til mannen min at jeg har full forståelse for om han vil flytte inn på gjesterommet. Forløpig klarer han seg med å putte "sov i ro" i ørene...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #12 Skrevet 9. mars 2007 hadde vært fint om noen hadde tips? eller så er det ikke noe å gjøre med dette prob. :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå