Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har ikke det problemet som de fleste av dere her inne har.. Jeg blir lett gravid. Men jeg klarer aldri å holde på spirene mine :-( har hatt 4 spontanaborter på 14 m¨åneder, og denne tiden har vært utrolig tøff for meg. er nå igang med utredning. har fått pergo, for å skynde på graviditeten, og også noen sprøyter (husker ikke hva de heter) som jeg må sette igjennom de tre første månedene av graviditeten. jeg er med godt mot, å håper det blir mulighet for en spire som vil sitte i 9 måneder å utvikle seg til en nydelig liten guttebaby/jentebaby. Er det flere av dere som går på pergo?? hvordan er pergo?? jeg vet jeg har eggløsning, så hvilken effekt vil den ha på meg? bare nyskjerrig :-) Hvor stor % sjangse er det for tvillinger egentlig?
74skytte Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Uff så kjedelig at du mister hele tiden. Håper medisiner kan hjelpe deg. Jeg har akkurat tatt en enkel kur med pergo nå, og har tatt tre dobble tidligere. Det er en del som kan få en del bivirkninger når de går på pergo, mens andre får ikke. Føste gangen ble jeg svimmel og uvel, og fikk litt stikkninger i sida. De to andre gangene fikk jeg også litt stikkniger i sida, men denne gangen har jeg ikke merket noe. Har tatt siste pille i dag. Pergo er for å få eggløsning, men også for å forsterke el. Det er nok derfor du har fått det. Det sies at man kan få større sjangs å få tvillinger med pergo, men jeg vet ikke hvor stor den sjangsen er. Det er kanskje Progesteron sprøyter du har fått? Har bare hørt om det, så kjenner ikke til det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå