Gå til innhold

Jeg er så redd...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ønsket meg et barn i 4 år nå og da mensen uteble forrige uke (eller var det uka før) så begynte jeg å håpe. Tok en test denne uken og den var positiv. Var hos legen og tok innvendig ul og jo, det er noe der. Veldig tidlig, men likevel. Nå tenker jeg på det konstant. Livredd for at noe skal skje og synes hele tiden jeg kjenner noe som sikkert ikke skal være der. Og jeg klarer faktisk å innbille meg at det sikkert er feil hele greia, at jeg ikke er gravid. Håper denne følelsen skal gå fort over. Skal tilbake uka etter påske for å se hvor langt jeg da har kommet. Jeg husker så klart ikke når siste mens var. Ubehagelig å være så redd og jeg tør liksom ikke glede meg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med svangerskapet:)

 

Vet ikke hva jeg skal si for å roe deg ned men prøv å ikke tenk så mye på det...lettere sagt enn gjort:) Prøv å slapp av og kos deg. Kroppen din trenger ikke alla hormoner du produserer fordi du er bekymret, du trenger ro og positiv energi.

Dette går nok helt fint!

 

Masse lykke til til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke stygt ment, men du får null sympati hos meg. vi har alle hatt det sånn i begynnelsen av svangerskapet,ALLE!

men lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hos meg får du sympati og med-tanker!! Vet akkurat hvordan du har det :o) Og derfor så må du bare prøve å tenke at alt er fint..Ser at du har prøvd i 4 år..Og det må ha vært en kjempe laaang og tung prosess. Men tenk på alle barn som blir født, og på alle gangene det går veldig fint? Det burde være en betryggende tanke. Jeg har selv opplevd Ma i uke 11 (i desember). Det er veldig vondt når det skjer, men det går over på en måte. Jeg fant ut at jeg er gravid igjen i dag. Og har bestemt meg for å ta dette som det kommer..Men må jobbe konsekvent med tankene hele tiden, å holde de på en positiv kurs.

 

Dette ble langt og rart..

 

Men jeg skal krysse fingrene for deg..Og tror dette kommer til å gå kjempe fint!!

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe god følelse du sitter med der. Når jeg blir fo nervøs søker jeg trøst i statistikken, og veit du hva. den er på din side. De fleste går det faktisk bra med.

Tenk positive tanker: Om noen uker kan du puste lettere ut..

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, sliter med de samme tankene selv. Har prøvd i 2 år å bli gravid, hatt 1 SA ... har lite symptomer så jeg lurer hver eneste dag om jeg er gravid eller ikke. Er redd det skal skje noe, at det er exu eller blighted ovum...at det ender i sa... men jeg har lovet meg selv åtvinge meg til å tenke positivt, hvis mulig. For jeg orker ikke ha det slik i uke etter uke...

Nå gru-gleder jeg meg til tidlig ul om litt over en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...