jannefødeklar Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Hvor lang er total liggelengde, og hvor bred? Finner ikke målene noen plass...
Strålende Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Målene på hardbag er 80x36x20, det står når du er på online order på babyjungle.nl sine nettsider. Jeg har bestilt vognen fra Tyskalnd, MEN skal kansellere ordre da de har 8 ukers leveringstid, DET har jeg jo ikke tid til å vente på.. så babyjungle har ca en uke og det er MYE bedre ) Nå skal jeg ha svart hardbag da og den kommer inn i slutten av denne mnd, men det rekker jeg fint så da venter jeg heller på de, enn tyskland. Til info )
jannefødeklar Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 Ok. Vet du sittelengden/bredden på sportsdelen? Så de var midlertidig utsolgt for Navy ( Men var maaaange andre fine farger )
Strålende Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Info fra nettsiden: category strollers model Joggster TWIST colour navy (carbony) price € 310,08 carrycot optional (TFK Quick Fix, euro 135,-) extra including windbreaker/musquito-net, adjustable and removable safety-bar, adjustable footrest, extra pockets and reflection-stripes. wheels 2 air tires 12" rear wheels with suspension, 1 air tyre 10" as a front wheel brakes hand brake and parking brake on rear wheels (disc brake !) raincover optional swivel wheel yes, the front wheel frame aluminum push bar adjustable 70/125 cm high backrest adjustable 4 positions, also horizontal size in cm (folded) 78x60x38 cm (78x56x27 cm without wheels) weight 13,4 kg in stock no, second half of may MASSE fine farger, vi skal ha Khaki ) Men den Steel Blue er skikkelig stilig og fresh da, men vi venter jente så da blir den litt vel guttete syns jeg ... men det som er veldig kjekt er jo at en kan ha en farge på bag og en på sittedelen, og dermed to vogner på en måte ) Jeg gleder meg ihvertfall til jeg får vår vogn, begynnelsen av april pga utsolgt på svart bag..
Mari26 Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Målte min TFK sportsvogn nettopp; den er ca 50 cm lang i ryggen-liggelengden helt ut til kanten på fotbrettet er ca 104 cm. Er ca 32 cm bred
jannefødeklar Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2007 Ok,takker ) det må vel være en av de lengste vognene da? Har en simo kombi,som er noen-og-nitti,tror jeg..
mumsi tobarnsmor Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Må vi betale moms? Blir det likvel billigere enn i Norge med moms og frakt osv? Vurderer å bestille TFK twist eller Easywalker Sky på babyjungle.
Mari26 Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Ja, må betale norsk mva. Men uansett blir det billigere å kjøpe den fra babyjungle.nl-sparer ca 2000,- Vogna mi kom på ca 4200,- med regntrekk og frakt, her jeg bor skal de ha 6000,- for vogna og 350,- for regntrekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå