Gå til innhold

Stress på jobben


❤lille stjerne❤

Anbefalte innlegg

Hatt en skikkelig dårlig dag i dag jeg, det endte med smerter nederst i magen, oppkast og redsel for å miste ungen. Ikke bra! Måtte sitte i skranken alene i nesten hele dag. I tillegg var det ingen som gjorde den jobben jeg normalt gjør når jeg ikke sitter i skranken. Det var et stress og et mas uten like hele tida, både med telefoner og henvendelser. Jeg har prøvd å si i fra før, men det hjelper ikke. Jeg ORKER ikke og KLARER ikke det stresset og maset. Det er ikke mulig å få gått på do eller tatt en matbit når jeg trenger det, og det er jeg avhengig av å kunne gjøre. Jeg trenger også å kunne ta meg småpauser innimellom.

Så nå lurer jeg på om jeg kan avtale med legen at jeg kan jobbe, men ikke i den skranken? Er det noen andre som har hatt sånne avtaler om hva de kan og ikke kan gjøre på jobben eller vært sykemeldt fra stressende oppgaver? Det må vel være mulig, for arbeidsgiver er vel pliktig å tilrettelegge for meg, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige gang jeg var gravid, endte jeg opp med å bli sykmeldt 50% (dvs. jeg ba om det, da jeg før det klarte 1 uke på jobb før jeg ble sykmeldt to uker)

Oppgavene endret seg jo ikke, men jeg fikk i hvertfall tid innimellom til å ta meg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...