Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare, for jeg må bestille meg time til uka pga kynnere. Ser man baby'n på skjerm da også? Bør pappa'n eller en annen være med, eller er det greit å dra alene? Finner de ut andre ting også på innvendig UL? Mange spørsmål jaaa:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du, ja, det er som vanlig ul, men de bruker de på hvis det er for tidlig i et svangerskap eller for å sjekke om livmorhals er blitt kortere. Så ja, du får sett bebin på skjermen, og du kan ha med deg hvem du vil, bare husk at du skrever da, så kanskje ikke lurt å dra med seg en "kompis". De kanne finne ut hvis det er noe gærnt oxo. Lykke til,håper du fikk svar på det du lurte på!

klem

Skrevet

Den foregår ved at de stikker en slags pinne lignende sak oppi....ja=) Hehe. Når jeg gjorde det så så jeg jo babyen på skjermen, men ho lå i hodeleie så det blir jo ikke de samme som å se på vanlig ul. Så bare toppen av hodet liksom.... jeg hadde med meg sambo, men tror ikke jeg ville hatt noen andre enn han der for å si det sånn.... er jo en slags g.u...

Skrevet

Gjort dette uttallige ganger. Ikke noe problem og ikke noe vondt i det hele tatt :) Fører en tynn stang inn i deg med kondom og glidemiddel på :) He he....har mange ganger tenkt at det kunne vært en meget tynn utgave av en dildo :) Da sjekker de ting og tang, og du kan se deler av barnet på skjermen :) Mannen min har ofte vært med. Men det er jo opp til deg. Du må jo kle av deg nedentil så kommer vel an på hvor komfortabel du er med det. Selv er jeg av den oppfatning av han mannen min skal være med på alt i prossessen og forstå hva vi skal og er igjennom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...