Gå til innhold

Hvordan har det gått med deg i dag, Vimsemor?

Sweet tooth

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen

Tusen takk for omtanken. Var dessverre uten PC i går ettermiddag, men her kommer oppdatering:

Er så utrolig lettet. UL i går viste at brokket var nesten gått helt tilbake. Legen karakteriserer situasjonen som "normal", og sier at alt nå ser ut slik det bør. Fikk risiko for Downs til 1/1100 og Trisomi 13/18 til 1/13000.

Det har vært en lang og nervepirrende uke. Og jeg tenker på alle som til syvende og siste ikke får en lykkelig avslutning på all grublingen, men blir tvinget til å ta et nesten umulig valg. I natt har jeg sovet som en stein, og i dag har ungene fått vite at de skal bli storesøstre i september om alt går etter planen. De ble overlykkelige, har har svermet rundt meg med brede smil fra øre til øre i flere timer. Utrolig hyggelig at de gleder seg sånn.

Nå skal vi kose oss med svangerskapet, se fremover og starte på "ordentlig". Og våge å tro på at dette skal gå bra.

Varme hilsener fra en overlykkelig og uthvilt

Annonse

Åh nå ble jeg glad, har vært innom her noen ganger idag for å "se" etter deg. Så flott Vimsemor, det må være en ubeskrivelig lettelse.

Nå går det bra vet du, veldig glad på dine vegne.

Kos deg og hvil deg, og forsatt god helg ønskes deg...ü

Tror jeg har vært inne her 10 ganger nå bare for å sjekke om det har kommet noe nytt fra deg. Dette var virkelig gode nyheter!!. Det er et utrolig press det en må gjennom, men når resultatet ble bra, er allting godt. Koslig at ungene gleder seg. Mine 5 fikk vite det på torsdag og er kjempeinteressert og veldig glad. Koslig når alle gleder seg.

Tusen takk for alle varme tanker og ord.

Huff, jeg blir helt lei meg når jeg ser hvor somlete jeg har vært med å oppdatere... Dagen forsvant i en røyk med å fortelle til barn, foreldre og søsken. Og så kom det hyggelig besøk fra flere av dem. Og visp, så var kvelden her.

Mens dagene har gått har jeg forresten rundet 13 uker. Legene mener jeg er 13+4, selv om jeg trodde jeg var 13+0. Men nå har 3 forskjellige leger gitt meg samme dato, så da må jeg vel nesten tro på det. Merkelig egentlig, vet jo akkurat siste mens, EL og sånn omtrent når unnfangelsen skjedde. Kan ikke for mitt bare liv forstå at det skjedde FØR jeg tror. Men legen som undersøkte meg i går sa at noen ganger tar det kortere tid enn andre før embryoet fester seg. Mulig det har vært et raskt lite frø?

Riktig god helg!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...