Gå til innhold

kommende juni mammaer i tr.heim?

Anbefalte innlegg

Det her er noe helt nytt for meg. Aner ikke hvordan dette fungerer. Får prøve:) har vært veldig koselig om det har vært noen fra tr.heim og kanskje i moholt området som er gravide som vil ha kontakt. 1.gangsfødende og jeg har veldig lyst å bli kjent med andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8557633-kommende-juni-mammaer-i-trheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann. jeg er trønder. bor i klæbu men jobber på valentinlyst senteret. er førstegangs jeg med, så det blir en spennende sommer. har bare kjøpt vogn enda å ett par sokker hehe så satser på at det går bra, at jeg ikke friker ut når det nærmer seg :-)

Hei!!

Har savnet å finne noen fra Trondheim med termin i juni. Jeg venter også min første, bor på rosendal og er 27 år. Jeg har vært på BiM-treff for april-mai-juni-mager, men jeg har til nå vært eneste med termin i juni. Hadde vært artig å få kontakt. Kanskje du vil komme på treff da førstkommene tirsdag? Vi skal møte på solsiden på bare blåbær tirsdag 13.mars kl 19.00.

hei hei:)

Kjempe artig å få svar. Jeg bor på teglverkstunet på Moholt og blir 25 år rundt termin dato. hehe.. blir spennende å se når han bestemmer seg for å ankomme.

Vært veldig koseli å komme på tirsdag, men har desverre ikke anledning. Men håper på nye anledninger:) Vært veldig koseli med kontakt, masse tema og usikkerhet rundt graviditeten som har vært fint å utvekslet. Men kan ikke du/dere legge meg til msn da? Litt lettere med kontakt der:)

adr: [email protected]

Klem Kjerstin

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Hei Trine, så på profilen din at du er over 35. Pleier du å være inne på forumet "gravid i moden alder"?. Det er det veldig trivelig og man får alltid gode tibakemeldinger på innleggene sine. Lettere å få oversikt over hverandre når det er færre brukere enn på feks 3 trimester. Jeg er også 36 og bor i Trondheim. Jeg har to gutter på snart 9 og 5. Og venter den tredje i juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...