Gå til innhold

Stavanger/sandnes jentene e enn goe jeng asså;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter

Så bra at dere hadde det koselig, det hadde ikke jeg der jeg lå hjemme på sofaen og synes synd på meg selv og hadde mye heller lyst til å være med dere.

Var det stor forskjell siden sist? Flere med mage? Jeg er så spent på å se dere igjen at vi må sette opp et nytt treff snart. Klarer vi før påske?

Lene m/tvillingene

Hei Lene:) Jeg synes det var en del mer mage på de fleste ja;) Veldig kjekt da! Vi prøvde å snakke litt om neste treff, men fant ut at det var litt vanskelig når ikke alle var der... Jeg for min del kunne tenkt meg etter påske, tida flyr!! Men dere får foreslå noe på bim-treff!

Annonse

Ja, takk for sist!! Kjempekoselig. Men jeg skjønner fortsatt ikke dette pratet om stor mage, -jeg hadde jo bare svelget en komle ;-)

Jeg kan stort sett treffe dere, -men helst ikke mandag for da har jeg to timer (instruktør) -hvis alt fortsatt går bra:-)

Ha en strålende uke, all flotte jenter med flotte mager!!

:-)

Heisann!! Hvem er dere i stavanger/sandnes gjengen, kjenner dere hverandre godt? Jeg er en dame på 25 år som venter barn med termin 8.juli 07. Jeg er oppr. fra stavanger men bor i sandnes sentrum. Jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent :o)

Annonse

Smarty81

Eg har kun vore med på et treff, og det har vel bare vore 2 treff, og for min del kjente eg ingen første gong eg var med. Det er bare å følge med på kva tid neste treff blir, å bli med du også. Alltid kjekt med fleire.. =)

Olaug

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...