Gå til innhold

noen som har vært på ultralyd rundt uke 10?(samme som skravle)


۰•●☆Mrs.B☆●•۰venter nr 3!

Anbefalte innlegg

jeg var på ultralyd for en mnd siden, da ble jeg satt tilbake 4 uker.

har noen bilder fra ultralyd i uke 10 / 11 eller som husker hvor langt fosteret var. ? bare artig og sammenligne, klarer ikke helt å slå med til ro med at jeg er satt så mye tilbake...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var der i dag og er i 9 uke. Da var spiren på størrelse med et popcorn og 1,8 cm. Har bilde, men sliter litt med å få lagt det ut.. Jobber med saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss din var mye større enn min.. Ble litt misunnerlig nå merker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. var nettopp til UL for 2 dager siden . ER i uke 10. Min spire var 2,8 cm. Hadde til og med begynt å røre litt på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på ultralyd på mandag, var da i slutten av uke 10. Fosteret rørte på armer og ben og vi så at hjertet slo! Du kan se et bilde (tatt med kamera rett på skjermen, så kvaliteten er ikke topp) under nicket mitt i våre album.

Det var i allefall en kjempefin opplevelse å få se den lille der inne. Hadde noen ganger negative tanker om at jeg kanskje ikke var gravid (lite symptomer) men nå vet jeg i allefall at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vaginal ul eller vanlig ul? Jeg lurer på å gå til ul når jeg er 10 uker jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He He...det gjorde min også...lå å slappet av og så plutselig snudde den på seg...akkurat som den var misfornøyd med liggestillingen..Ganske morsomt egentlig! Armer og ben rørte på seg, og man kunne se at hjertet slo....Dette var en innvendig ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...