Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Noen som har opplevd det? tulla mi får en del lufy i magen. har begynt på minifom. noen som vet hvor lenge en kan bruke det? tulla mi er snart 5 mnd og har brukt det i 3 uker...
Expat Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Minifom påvirker ikke organismen. Så det kan man visstnok ta så lenge man gidder. Dobbeltsjekk med apoteker! Det kan være at sugetaket er litt slurvete, pass på at det er bra!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Jeg opplever at jenta mi på snart 4 mnd. slurper og slafser mye hvis hun ikke er så sulten, d.v.s.hvis det går litt kortere tid fra forrige amming enn vanlig fordi jeg feiltoker henne og tror hun er sulten. Da varer ikke måtidet så lenge heller,noe som underbygger teorien min om at hun ikke var så sulten. Når hun er ordentlig sulten suger hun alltid med riktig sugeteknikk og uten tullepauser og slurping og måltidet varer ca.et kvarter. Vet ikke om det gjelder hos deg men det er min erfaring
lilja70 Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Jeg opplever det av og til når jeg holder barnet for lavt i forhold til brystvorten. Det skjer gjerne når de forandrer ammestilling, for eksempel når de gradvis setter seg mer, heller enn å ligge flatt som de gjør når de er spedbarn. Det kan dessuten skje om de er tette i nesen, så de ikke får skikkelig tak før de må slippe for å trekke pusten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå