fione Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Slimproppen er gått og da lurer jeg på kan det gå uker før noe skjer, eller er det bare snakk om dager?
ragge Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 min gikk for en uke siden og d har ennå ikke blitt noe fødsel her. men d er forskjellig når d starter. å ja, d kan gå dager uker før d skjer noe. er 8 dager over termin jeg. enn du?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 tja. det var et godt spørsmål...sist gikk den tre dager før fødsel,,, nå er den gått i uke 36..... noen opplever at den går lenge før og noen rett oppunder termin. så noe konkret svar er et vel ikke. men det er nol noe å gang -kroppen forbereder seg!! påskesol
fione Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2007 Har termin 22 mars, så enda noen uker igjen, men kjent masse murring og trykk nedover siste uke, så håpet på at noe var på gang
ragge Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 ok.. enda noen dager igjen me andre ord. ikke for å være negativ. men jeg har gått me mensmurring,kynnere,falske rier, nedpress og knivstikk oppi der i ukesvis jeg nå. holder på å klikke av alt ondtet jeg har. håper du slipper å gå sånn noe lenge,for d er jo rene torturen. :0) men du får no ha lykke til når tiden er inne :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå