-Marte-Even&BabyMagen;D Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Hei.. Jeg er en 18 år gammel jente som blir 19, 14april07. (14.04.88) Jeg er sambo med kjærsten min som er født 21feb85. (22år nå) Vi har en liten sønn som kom til verden 12.12.06. Hans navn er Even, jeg heter Marte og sambo heter Tom-Henrik (Tommen) Kan du se noe om oss? Kommer vi til å få flere barn? Kommer forholdet til å vare? *takk for svar*
nattinatt Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Hallo Slik eg ser det,så virker det som at dere har det godt ilag,og det virker som at dere vil halde i hop framover og.Sånn generelt så virker det som at dere har masse positivt i vente,gode jobber,og god økonomi.Eg går ikkje så veldig inn på dere,for det tar så masse energi,men eg får gode energier av å se på dere.Så det er positivt!!Så kan det sjå ut som at du blir gravid igjen i 2009.Masse lykke til.Klem
-Marte-Even&BabyMagen;D Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 ååå så spennede.. =) Er ikke noen fler der ute som kan se noe mer... elr noe mer utfyllende? Dere er såå flinke jenter.. <3 Dere er virkelig jenter som sprer glede her inne <3 Stå på... Klem fra marte <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå