Gå til innhold

DA hører jeg visst til her inne likevel.

Gjest

Anbefalte innlegg

Så da vil jeg hilse på alle kjente og ukjente.

Jeg er da Bula, ble på utrolig vis gravid på spray under 1 ivf forsøk, noe som for meg kun viser at mirakler kan skje.

Har jo slitt for dette i 6 år og det er utrolig dette... er så takknemlig og glad her jeg sitter , tenk det.. jeg skulle få oppleve dette!!!

Tårepersa Bula har begynt å gråte igjen... er helt snålt dette.. så hormonell... uvante følelser .

Men!! Jeg skal virkelig ikke klage!!

Tenk,vi har klart det!

Nå venter vi bare i spenning på første ul om noen uker..

Fortsetter under...

Velkommen og gratulerer enda en gang:)

Godt å høre at hcg`n slo ut og at du slipper å gå gjennom ivf. Jeg måtte ha 5 ivf forsøk før spiren satt og er nå i uke 18:)

Og godt er det.......vet ikke om jeg hadde klart å slutte med forsøk, så jeg hadde vel fortsatt i det uendelige. For gi meg skulle jeg aldri!!!!!!

Og ja, det er stille her inne, så jeg også kikker innom ass. rett som det er og så holder jeg en del til inne på 2.tri. Tenk at jeg er på 2.tri....?!!!:)

Har ikke gått opp for meg dette enda ser du.... ;o)

Kos deg med nyheten og lykke til videre! Dette skal gå bra vet du:)

God helg til deg og din lille spire:)

Annonse

Gratulerer så mye og lykke til!!!

Jeg har ikke på langt nær så stort behov for et forum nå som jeg har blitt gravid, som den gang jeg var frustrert og prøvde. Og hadde mange flere spørsmål jeg lette etter svar på. men synes likevel det er veldig hyggelig med et forum av "likesinnede" jeg kan stikke innom og lese/skrive på iblant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...