Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann vennen:)

Hvordan går det med deg der oppe i Bergen?

Håper du har lagt den verste skuffelsen bak deg og er fit for fight hos Hausken om ikke så lenge:)

Vet du når du skal begynne og noe om hvilken behandling du skal ha?

Kjøpte dere en pakke på 3 forsøk hos Hausken?

Her går det bra. Er i uke 18, men kjenner ikke noe liv. Har vært hos jordmor og fikk høre hjertelyden, så det var jo greit. Men jeg kjenner jo at jeg har litt problem med å forholde meg til dette da jeg kjenner så lite. Skal på ordinær UL i neste uke. Gleder meg og gruer meg...

Tenker på deg og vil ønske deg og din lille familie en riktig god helg! Nå må du slappe av og kose deg og lade batteriene ordentlig!

Mange klemmer fra oss to:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heyy!

Ble så glad da jeg så det var en melding til meg:-))) Her går det bare bra, er kommet over den verste skuffelsen nå. Men jammen satt den dypt!! Kanskje fordi det gikk så lett, og jeg hadde så store forhåpninger? Det skal jammen ikke være lett nei. Men som du sier nå er jeg fit for fight igjen. Denne gangen skal det gå, det har jeg bestemt meg for.

Her i Bergen har det vært regn og guffent. Dagene flyr av sted. Har ikke fått nytt opplegg ennå, skal ringe inn mens når den kommer, tar tid dette! Ja vi kjøpte 3 forsøk, og jammen er jeg glad for det.

Tenk at du er i uke 18 allerede:-))) Nå er det vel ikke lenge til du kjenner små spark kan jeg tenke meg. Forstår deg godt jeg ang. at du ikke kjenner så mye. Tror at vi er så opptatt av å lykkes, at når vi endelig blir det, så blir det på en måte nedtur når vi ikke får den gravide følelsen med en gang. Håper du misforstår meg rett nå! Du skal nok se det går bedre etter ultra lyden neste uke.! Håper dere får en fin fin helg , kos deg med magen!!

mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...