Gå til innhold

Flytter til Bergen


Mathja

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal flytte til Bergen til sommeren, altså mdt i graviditeten, og jeg kjenner ingen i Bergen. Så jeg håpte at jeg kansje kunne få noen BiM venner :-)

Jeg er 26 år og har termin 29.okt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Mathja!

 

Så bra at du skal flytte hit..Jeg er selv nyinnflyttet til bergen...og kjenner heller ingen her. Vil gjerne bli kjent.. Er 30 år og har termin 5.oktober. Hvis du vil kan du godt skrive til meg på:

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg bor også i Bergen, og håper å komme inn hit på 1.tri snart; prøver igjen etter SA. Håper jeg er gravid når du har flyttet hit, blir da gjerne med på treff!

 

Jeg er forresten student, og 23 år gammel. (og håper på termin i desember=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Matja..

er også flyttet til Bergen. bor ca 30 min fra selve sentrum. er sjukepleier 28 år. har termin 5 november.. bare gi en lyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :o)

kjekt med flere bergensere :) Hvor skal du flytte til?

 

Jeg er 25 og bor i sentrum, termin 10.sept. Send en PM om du vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg bor også i Bergen :-)

Bor ca 20min kjøring fra sentrum.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er i fra Bergen, er 25 (blir 26 til sommeren) og har termin ca 6. november. Har ingen andre venninner som er gravide så vi kan gjerne treffes! Hadde vært koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Jeg bor også i Bergen. Har godt nettverk her, men ingen familie. Er 26 år, termin i november. Håper vi treffes på BIM treff til sommeren da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange hyggelige det var her da..

Jeg hadde ikke egentlig trodd jeg fikk noen svar jeg. Vi skal flytte til Bergen fordi mannen min har fått jobb på Håkonsvern, han er løytnant i Kystvakten. Jeg jobber som lærer på ungdomsskolen, men regner ikke med å jobbe til høsten. Blir tidlig svngerskapspermisjon, og håper å bare nyte måndene frem mot fødselen :-)

Ser frem til å bli kjent med dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor også i Bergen blir 22år i sommer og har termin 1.august (er inne å kikker fra 2.tri...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei mathja:-)

 

Jeg er fra Bergen...har termin 14 november... har bodd her noen år nå og trives kjempe godt. er lett å bli kjent med folk her. bergensere er veldig kjekke mennesker:-) hadde vært gøy å bli mere kjent med deg:-) jeg bor 20 min fra byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...