Gå til innhold

"Kjempemage"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede fått en kjempemage, den er veldig oppbllåst og det passer ikke med de vanlige buksene lenger? Er dete vanlig? Finnes det eventuelt noen gode råd? Jeg går mye, drikker biola og vann i litervis føles det som... Huff, jeg vil jo ikke se tjukk ut allerede..Er 7 uker på veg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Kjempemage her også. er 10 uker jeg da, men har faktisk hatt mage helt siden uke 7. Det er vel helst fordi fordøyelsen vår går så mye tregere enn ellers. Baby skal jo ha mye næring fra maten vår. Mye luft også tror jeg. Har faktisk begynt med mammabukser, men turde ikke bruke det med en gang. Skulle liksom holde det her hemmelig en stund i og med at jeg har mistet 3 ganger nå. men klarer ikke å skjule magen lenger, helt umulig, så de fleste rundt meg vet det da. Litt mer avslappende etter at de fleste fikk vite det også, kan liksom tillate meg å ha mage. føler meg ikke tjukk, selv om jeg ikke blir noe slankere heller da. Men dette er en etterlengtet en, så jeg bryr meg ikke så mye om kiloene. Har vel gått et par kilo ja, men skitt på. Kan trene de vekk senere når alt er overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, unnskyld at jeg ler, men jeg har gått rundt og himla med øynene noen uker allerede fordi magen står rett ut som et ballong. Er nesten gått ferdig uke 9 bare! Jeg tenkte også at jeg ikke ville se tjukk ut med en gang for da ville det være lettere å skjule. Men sånn er det altså ikke. Jeg tar det som litt trening, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at magen blr så stort er også fordi at tarmene og blæren blir presset oppover... Er også mye luft, og at fordøyelsen ikke er som normal..

Jeg er i uke 11, og har stor mage, spesielt på kvelden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...