Gå til innhold

Så skuffa over samboeren...fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringer samboeren på jobb fordi jeg har noe som ligner veldig på rier og de kommer fhv tett. Han sier han skal ringe mora si (barnevakt)-jeg sier det ikke er nødvendig å ringe nå.

Barnehagen stenger om 3 timer, jeg ønsker å se an litt. (men forklarer ikke dette i lange drag fordi jeg har vondt). Pluss vi har folk som kan hente i barnehagen og passe i ettermiddag. Mora bor 2 timer unna.

Han kommer hjem 15min etterpå-og har selvfølgelig ringt mamman alt. Jeg sier hun ikke skal komme-og at han må ringe henne opp igjen. Hun insisterer på å komme. Han sier OK. Selv om jeg protesterer i bakgrunnen.... Og til meg: VI KAN IKKE DIKTERE HVA HUN SKAL GJØRE.!!!!!!!!

Blir kjempesint begge to. Han ringer henne opp igjen: HUN VIL IKKE HA FOLK HER.

Utrolig kjedelig situasjon for meg.

Trodde faktisk jeg kunne diktere litt hvordan ting skulle være når jeg er i fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo, selvfølgelig kan du/dere bestemme om hun skal komme eller ikke!

Skrevet

JA det kan du. Han er sikkert litt stressa, men si fra hvordan du synes det blir best for deg. Masse lykke til =)

Skrevet

Kjenner følelsen, ikke akkurat i forbindelse med fødsel, men den tafattheten hos mannfolk.

Hvis jeg ber mannen om å ringe foreldrene for å høre om det PASSER dem å passe nr 1 så spør han bare KAN DERE?

Som regel så kan man, men det er ikke alltid at det passer selv om man kan...

Du får prøve å gjøre det beste ut av situasjonen, og jeg vil ønske deg lykke til med fødselen!

Skrevet

Men hallo da, hvor har han radarne sine hen? Men det kan jo hende at han ikke tenker helt klart heller, han blir kanskje litt stressa av hele situasjonen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...