Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Skal ikke den varen da helst være ca.halv pris da?? jeg tenkte å kjøpe et bilsete til babyen brukt, men av en bekjent slik at jeg vet hva setet har vært gjennom (ville ikke kjøpt brukt sete av hvem som helst). Nå vet jeg det at hun kjøpte setet til 2000,- da hun kjøpte det nytt, og nå skal jeg få kjøpe det for 1500,- Er det ikke mest logisk at jeg egentlig får kjøpe setet for 1000,-?? Altså halv pris? Hvis hun ikke går lavere vil jeg heller vurdere å kjøpe nytt til 2400,- Er jo ikke så mye jeg sparer på å kjøpe setet til 1500,- liksom..
mayaya Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Kommer helt an på hva det er, og om det er mye brukt... Noe som er godt brukt ville jeg tatt 1/3 - 1/2 pris på, mens nesten ikke brukte ting, 1/2- 3/4 pris på.. Om du skjønner.. Solgte feks babywatcheren for 3/4 pris, den var jo knapt brukt.. Opp til den som kjøper å godta eller prute da..
moccan Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Med en gang varen er brukt halveres prisen. Mange som selger brukt selger altfor dyrt. Helt latterlig syntes jeg. Men bilsete og madrass er de to tingene jeg ikke ville kjøpt brukt. Leste det et sted. Bilsete pga du vet ikke hvordan bilsete har blitt behandlet. Om det har vært i en ulykke eller hvis de bare har mistet det i bakken en gang.
Yo&La+spire Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Eg fikk nytt bilsete med base til 1490 kr på Brio...Kan kansje lønne seg å ta en titt i butikkene før du bestemmer deg, er du heldig finner du noe på tilbud:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Jeg synes det er dyrt jeg, hvis det har vært i bruk! Selv kjøpte jeg nytt akta graco sete med base for 999,- sek på svinesund. Kan jo like så godt kjøpe et nytt sete da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå