Gå til innhold

Da har jeg vært på UL....

Anbefalte innlegg

Må komme tilbake for babyen min har akkurat kommet på grensa(jm sin ord). Jeg trodde jeg var 18 uker på vei, men nei da, satt tilbake til 16 uker på vei jeg. Skal gjøre flere undersøkelser og jm tror vi kanskje får en jente:-). Hjertet slår og fikk med et bilde hjem:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8555942-da-har-jeg-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så rart, det samme skjedde med meg også i dag, jeg ble også satt to uker tilbake til uke 16 + 3, og hun trodde også at vi får en jente:-)

Jeg var på timen før deg, satt du i soffaen og leste og med lyst hår?

Jeg må også tilbake for babyen ville ikke vise frem hjertet sitt i riktig posisjon men hun trodde alt var bra men de må jo være helt sikre.

Annonse

Så gøy, når fikk du ny termin? Jeg fikk den 22 august.

Må bare si at dere så veldig lykkelige og glade ut og jeg må inrømme at jeg lurte litt på hvem av dere som var gravid, det er ikke alltid lett å se, men jeg trodde det var deg:-)

Jeg var litt stresset selv, kom litt sent etter foreldre samtale i barnehagen og samboeren gikk inn i et annet bygg men han kom jo før jeg skulle inn da:-)

Men så flott å ha en venninde som er like glad som deg for at du venter baby. Skjønner godt at du ikke ville gått alene, det blir litt stusselig, gjorde det med datteren min for seks år siden, mye hyggeligere å ha med seg noen. Det så veldig hyggelig ut med en så god venninde:-)

Kanskje vi møtes på føden, jeg fikk plass på A

Annonse

Hørte ikke etter dialekten, og fikk ikke med navnet hennes. Det jeg husker var at du titta så fælt på venninna mi, trodde sikkert vi var et par eller noe. Så var hu så opptatt over 20 kr, som hu skulle få får bilde. Jeg likte hu ikke og det gjorde ikke venninna mi heller, glad jeg ikke skal få henne neste gang.

Gjest Ut på tur

Jeg må si det er morsomt dere har klart å spore opp dere var på samme sted til samme tid...men jeg klarer ikke lese noe som sier hvor og når dere var der ;)

Sikkert teit sp.mål men skjønte det bare ikke ;)

Vi var også i dag. Tre dager seinere enn anntatt så nå er det 15 August på oss, men veit ikke hva for h*n lå med beina i kryss ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...