Gjest Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Hei! Jeg skal på en liten reise, og fikk beskjed av legen om at jeg skal ta med helsekortet i tilfelle flyselskapet krever dokumentasjon på hvor langt jeg er på vei, eller i tilfelle noe skulle skje mens jeg er borte. Noen som vet om det holder å ta med en kopi? Eller krever de at en skal ha med originalen? Litt redd for å miste originalen...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Hadde tatt med originalen jeg, men så har jeg den med meg overalt også, går så og si ikke en meter utenfor huset uten å ha den med meg:)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Jeg tror jeg hadde tatt med en kopi, for å være sikker på å ikke miste originalen. Og jeg har med meg helsekortet bare når jeg skal på kontroll eller på lange turer jeg. Ellers så ligger det hjemme.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Det viktigste er jo dokumentasjonen -ikke at du har originalen. Er du redd for å miste originalen så er det bedre å ta med en kopi enn ingenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå