Gå til innhold

Student med tvillinger

Solskinnsjenta

Anbefalte innlegg

Har ikke fått snakket særlig med helsepersonell om det at jeg venter tvillinger, så tenkte jeg kunne høre litt her inne først :)

Leste her inne at de som venter tvillinger gjerne blir sykemeldt ganske tidlig.

Gjelder det alle, eller bare dem med mer fysiske jobber?

Jeg er student, og bortsett fra 2 uker i praksis nå, er det stort sett oppgaveskriving og lesing det går i.

Vil gjerne gjøre meg ferdig med eksamen, og har ikke termin før 5.august.

Tror dere at det går bra med eksamen i juni?

Har blant annet en del gruppearbeid, så må nesten på skolen og jobbe.

Noen med erfaringer?

Er litt blank nå...

Fortsetter under...

heihei..

hvis du bare studerer vil jeg vel tro du kan gjøre det til du selv syns det er nok lissom..men du må passe godt på deg selv alså..hvis du er stresset osv er det jo ikke sikkert du rekker eksamen i juni en gang..barna kan jo komme en god del tidligere om du er stresset osv..

og uansett kommer nok barna dine i juli...men jeg tror åsså du kan snakke med skolen om dette..hadde du gått med en hadde ting hvert noe annet med en gang..

håper du finner ut av det..jeg har hvertfall tatt nytte av å være sykemelt..vært det siden uke 10 og er nå 29+0 og livmorhalsen min har begynnt å modne seg..så man må passe på ja..=) hehe..

Hei!

Jeg er også student. Jeg har termin 7 mai og holder på med bachelor oppgave med frist i slutten av mai. Er sykemeldt fra helgejobben. Har begynt tidlig å skrive og skal forsøke å levere i begynnelsen av april, 1mnd før termin. Jeg synes det går greit å skrive, dagene går dessuten fortere og. Har også vært på gruppearbeid på skolen de siste ukene. Jeg er har vært i god form, bortsett fra smerter i forb med bekkenløsing den siste uken.

Tror det ikke eksamen er noe å bekymre seg for. Lurt å ta lesingen og skrivingen i eget tempo og senke kravene til seg selv. Jeg tar korte økter hver dag med skriving og tar lange pauser når jeg blir sliten. Tror det er viktig å kjenne etter selv hvordan formen er og ta lesingen i det tempoet som passer.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...