Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Babyen min er snart fire uker og i den siste uka spesielt så har hun begynt å spise så ofte som hver time på dagtid. Da spiser hun av begge brystene og virker mett og førnøyd, etterpå så er hun våken eller sover en time så er det tid for mat igjen. Jeg har hørt om økedøgn og regner kanskje med at det har litt med det å gjøre, men etter å ha fått noen antydninger fra eldre i familien om at hun spiser så ofte\mye så må jeg bare spørre om andre har noen synspunkter. Det er tydelig at hun spiser for at hun er sulten og har ikke noe spesielt suttebehov utenom. Hun legger også godt på seg, på tre uker hadde hun lagt på seg ca 1100g. Skal jeg gjøre noe for å få lengre tid mellom hver spising eller skal jeg bare la henne fortsatt få bestemme det selv??
Blomman Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Selvregurelering er bra det. Mm ernærte går gjerne mye opp i starten og flater litt ut etterhvert. I perioder spiser de ofte pga økedøgn som kan vare fra time til dager. La babyen spise så mye og ofte den vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå