Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Hei ! Er det noen som er kjent med rutinene ved fødeavdelingen ved Ullevål sykehus ? Hvor lenge må man ligge på fødeavd. før man blir overført til "hotellet " ?
mummie mammaen Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Jeg fødet der for 2 år siden. Da lå jeg 1 time før jeg ble overført til sykehus hotellet. Bare positivt å si om sykehus hotellet. Trivelige folk som jobber der.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Tror det bare er snakk om noen timer hvis alt er bra etter fødselen. Jeg håper på å finne det ut meget snart
Millapril Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Hei Vi var på svangerskapskurs på Ullevål, og da sa de at friske mammaer, med normal fødsel, vil kunne overføres til hotellet relativt umiddelbart etter fødsel. En betingelse er at du må kunne tisse selv innen 3 timer, for å sjekket at alt "fungerer" som det skal. Dersom det er fullt, kan du bli overført til barselavd. mens du venter. Det står mer om dette på sidene til Ullevål.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Godt å høre !!! Nå er det ikke lenge til, så tankene begynner å melde seg. Fødte en datter for 3 år siden og hadde fødeplass på Aker, men når riene meldte seg var det jammen fullt og vi ble henvist til ...... Drammen !!! Men når vi først kom dit var det helt topp hjelp å få. Men nå er vel ting blitt noe forandret ? Ser på et av disse skjemaene at man har fått " reservert fødeplass "?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Kommer helt ann på om det er plass =) Er det plass og fødselen går på skinner, blir du flyttet over omtrent med en gang. Får du noen komplikasjoner under fødsel kan det godt hende de vil ha deg på barsel litt først. for deretter å sende deg over på hotellet... men igjen kommer det ann på plassen. ligger du først på barsel, og det er fullt på hotellet, kan det ta litt tid. for de som nettopp har født, kommer alltid først til hotellet. Jeg selv endte opp med keisersnitt og barsel... tok 3 dager før jeg kom på hotellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå