mummie mammaen Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Er i uke 29 nå å har fått sånne smerter i underlivet. Er vondest når jeg går å når jeg står opp om morgenen. ¨ Noen som har opplevd dette? Kan det være hodet som fester seg?
mummie mammaen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 Veldig vanskelig å beskrive smertene. Skikkelig mens murringer. Sitter liksom ikke inni underlivet men på sidene av underlivet.
gosnut Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Vet ikke om det er samme type vondt som jeg har, men jeg har så smerter av og til at jeg har vanskelig for å tråkke ned på beina! Spesielt akkurat i det jeg reiser meg. Føler at det er noe som virkelig presser på der nede... Aner ikke hva dette er, men jeg skal til lege på mandag og har tenkt å spørre henne da.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 hmm..nei jeg vet ikkke ... men tror ikke det er hodet som fester seg,det beskriver de fleste som en stikkenede smerte oppi der liksom..
mummie mammaen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2007 Vondt er det iallefall. Får håpe det ikke er lille som vil ut riktig enda. Skal til jordmor på onsdag så får høre hva hun sier da :-)
gosnut Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Gi meg en lyd da hvis du får noen gode svar! Så kan jeg gjøre det samme. Men de må nok holde seg der inne en stund til ja... hehe : )
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 jeg er ingen ekspert, men for meg høres det ut som bekkenløsningssmerter. De kan arte seg forskjellig fra person til person og fra dag til dag. Har du prøvd å gå ut av sengen med samlede ben? det skal hjelpe litt... ellers tror jeg nok ikke det er hodet som fester seg, for det er litt tidlig. Jeg har hatt bekkenløsningssmerter, men så moderate at jeg ikke har gått til behandling hos physioterapaut, men bare begrenset aktiviteten når smertene har kommet. Lykke til videre!
@nita+Sebastian Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 Enig med Eve81. Jeg har akkurat samme type smerte og det er bekkenløsning.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 Jepp, tanken slo også meg om at det kan være bl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå