Gå til innhold

Dagtreff i Asker tirsdag 13 mars!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen,

Skal vi møtes igjen på Intermezzo til tirsdag? Som vanlig kl. 12? Alle er velkommen! Både nye og gamle! :) Håper å se dere!! :)

Hilsen,

Sitronelle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var forslag om å flytte lunsjen til torsdag, passet visst bedre for noen da. Jeg hadde et ønske om at vi i tilfelle møtes tidligere (11 - 11.30), siden jeg må reise kl 14.

Ka trur??

Skrevet

Det er helt i orden for meg :) Kan godt treffes kl. 11.00 for min del til torsdag :)

Skrevet

Vi skal en tur til Sverige og kommer tilbake enten på onsdag eller torsdag. Så vi kanskje kommer dersom lunsjen blir på torsdag.

Skrevet

Hei

Jeg blir gjerne med hvis det blir på torsdag!:)

Tirsdag jobber jeg. Hadde vært veldig hyggelig å være med på et dag treff..

Lene

Skrevet

Hei!

Jeg er med jeg :o)

Skrevet

Håper det er greit at jeg og Simen også kan komme. Det var koslig å møte dere sist gang det var treff på Intermezzo. Kom da uten å melde oss på, så få nesten gjøre det denne gangen da.

Skrevet

Ser ut som vi blir en liten gjeng på torsdag da jo! Så koselig!!

Skal vi si 11, eller er det bedre stemning for 11.30??

Dere uten barn er vel bortskjemte med å sove lenge?? (enn så lenge... ;o) hehe...)

Skrevet

Vi reiser hjem fra Sverige på torsdagen, så vi kommer ikke på treff denne uka. Gleder oss til neste uke!

Skrevet

Spiller ingen rolle for meg om det er 11 eller 11.30 :)

Skrevet

Det er det samme for meg også hvilket klokkeslett det blir..

Men kan jo legge inn et forslag på kl. 11.00??

Blir hyggelig å se dere igjen!

Lene

Skrevet

Jag kommer jätte gärna imorgon till Intermezzo! Halv tolv hade passat mig bäst, då jag ska till läkaren halv elva och skriva in mig...Om elva inte passar, så kan jag ju se då jag blir klar, om jag kanske kan komma senare.

Skrevet

Hej igen :).

Kom på att jag antagligen inte kommer få komma in halv elva bara

för att det står på pappret, så jag kommer nog oavsett inte komma.

Vi syns till veckan istället :)).

Ät och njut =)

Skrevet

Da sier vi 11 da, så kan de som syns det er for tidlig heller komme etterhvert! Blir koselig å se dere igjen!

Skrevet

Hei,

Jeg bor på Slemmestad, er innflytter og kjenner ikke mange her. Har derfor lyst til å bli med på treffene i Asker. Terminen min er farlig nær (på førstkommende fredag), men kommer innom en tur imorgen hvis ingenting skjer før det...

Skrevet

Så spennende da! Da håper vi å se deg der i morgen :)

Skrevet

Hei. Er ikke sikker på om jeg kommer i morgen. Er i dårlig form, så jeg ser det ann. Kos dere masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...