Gå til innhold

Desember: Hvordan er det med barna deres og kjøpesenter;-)

Anbefalte innlegg

Adriana syns kjøpesenter er kjempe moro så lenge hun ikke må sitte i vogna si!!!!!

Spenner jeg henne fast så hyler hun, og hvis hun er løs så står hun i den og gjør noen forsøk på og klatre ut, hehe...

Så nå har jeg gitt opp vogn på senter, har leid sånn bil noen gangen og det er like greit for den sitter hun i hvis hun har lyst og hvis ikke så går hun sammen med oss og peller på alt...

Hehe...

Men hun er jo så søt da:-)

Fortsetter under...

Lukas skal enten gå eller sitte i bil.

Går han så stikker han nesten av. Han river ned ting og er truende til å bare gå med noen som han ikke kjenner. Vinker og sier hei til alle som går forbi =)

Sitter han i bil så vet vi hvor vi har han, men det blir et rent helvete når vi skal hjem. Han kunne sikkert kjørt bil hele døgnet!! hehe=)

Even er helt grei der, ler når vi kjører vognen i klesbutikkene og mellom klesstativ, for da rekker han ut hendene og rører klærner og ler for seg selv.

Men orker ikke å være der lenge han, er vel som mannfolk flest.....

Annonse

Godt og høre at det ikke bare er Adriana som er glad i folk,hun også stopper og sier hei til folk og kunne sikkert gått avgårde med noen...

Men dette er vell en fase som mye annet vi bare må igjennom;-)

Shoppe er moro det så lenge hun får være litt sjef;-)

Hermine e imponerende tålmodig på kjøpesenter..

ingen protester når ho må sitte i vognen,elska å sitte der å følge m på alt som skjer, åsså så får ho jo så masse oppmerksomhet og, mitt i blinken d:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...