Gå til innhold

Kjære jenter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir litt oppgitt, eller nei, ikke oppgitt, men får litt vondt av enkelte av dere her inne.

Spesielt når jeg leser at noen må få mannen sin til å blokkere siden fordi de får problemer av å lese her inne.

Det er også utrolig mange overnervøse mammaer her som helt sikkert ikke har så godt å være her inne..

Selv kan jeg til tider bli litt overnervøs, men jeg klarer da heldigvis å la vær å lese enkelte innlegg jeg kan bli nervøs av.

Ikke glem at dette er en "skravle"side hvor man kan dele erfaringer og komme med spørsmål til hverandre, MEN de som svarer er ikke eksperter!!

Jeg tror mange av dere kunne ha hatt godt av å kople ut pc'n litt. Kos dere med babyen deres. Ikke gå hele tiden å vær redd for hva som KAN skje, men gled dere heller over det som skjer.

Selv fikk jeg tårer i øynene og ble super stolt første gang lille jenta klarte å løfte hodet ordentlig når hun lå på magen. Det er de små tingene som betyr så masse.

 

Dette innlegget er IKKE ment som noen kritikk, men bare som en liten hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også det er trist at noen må blokkere siden her, men tror i slike tilfeller at det ligger mye annet bak dette tiltaket.

 

For min del opplever jeg å få masse praktisk informasjon her og det er koselig å "prate" med andre som har babyer som er like gamle som min.Jeg er ikke på DiB fordi jeg er engstelig,men fordi det er "moro". Tror jeg hadde vært mer engstelig uten et slikt forum, for her ser man mangfoldet og variasjonene i hva som er "normalt" for babyer. Jeg opplever på ingen måte at å bruke tid på forumet går på bekostning av små og store øyeblikk med jenta mi.

 

Nå vet ikke jeg hvordan det er på alle de andre forumene her, er for det meste bare i desemberklubben. Og her synes jeg det er en veldig fin tone. Har notert meg at det på enkelte andre forum er en ganske krass tone til tider, men da holder jeg meg heller unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koffer signer du me anonymt?;-) Ho som fikk mannen sin til å blokkere, ho er jo plaget me svangerskapsdepr. Og iallfall jeg synes det er betryggende på en måte, de små tinga man lurer på/ sliter me, at de andre damene her inne opplever det samme/lurer på det samme. Synes det blir teit å si at det er mange overnervøse mammaer her inne?! Og det er jo langt imellom de helt STORE problemene her inne.Eller?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er av og til mange rare spørsmål og emner oppe på andre forum, i tillegg til lite fin tone. Ikke løye man kan bli tullete av dette.

Viktig og kunne sette seg på avstand en gang iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja man er jo litt avhenig av denne Dib siden...hehe

men jeg er avhening fordi man savner å "snakke" med andre voksene mennesker.

man kan jo ikke ha "dype" samtaler med en baby eller en 3 åring.

å når mannen endelig kommer hjem,så orker han ikke å snakke så mye,siden han har brukt hele dagen på å snakke.

 

da er det så lett og "avslappene" å snakke med andre voksne,selv om det er på internett.

får får man tilfredstilt litt av sitt snakke behov.

jeg "kobler litt av" også når jeg sitter her.

blir litt lei av å tenke på bleier,husvask osv.

 

 

men jeg vet selv at det er en litt " stygg" uvane å være logget på så ofte.

 

 

 

selvfølgelig skal man ikke ta noen av disse svarene her inne som "ekspertsvar", vi er alle sammen noen skravlehøns i et hønsehus :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...