Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan svare meg på dette:

Våknet i går og kjente et tydelig avgrenset, steinhardt området høyt oppe på magen. Området var trykkømt da jeg klemte og tok på det.Det var absolutt ikke babyen jeg kjente, for det var helt dødt liksom,og når babyen leet på seg var "klumpen" der på samme livløse måte. virket som noe som lå mellom meg og babyen på en måte, men allikevel helt inntil huden under magen. Ca 7-10 cm rundt (kanskje litt større). Senere på dagen kjente jeg det lenger ned i magen, like over navlen.. HJELP, hva er dette?

Det her ble veldig teit forklart, men klarer liksom ikke gi noe nærmere forklaring på det heller. Kjenner fortsatt til det i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herligheten... e det morkaka di kanskje? Hva annet kan det være? Har aldri hørt at den kan kjennes da men.....

Skrevet

Gud veit.... skikkelig ekkelt er det! Hvertfall når det i tillegg gjør vondt når jeg trykker på det....

Skrevet

kanskje du sku ringt jordmora di å spurt henne ? litt skummelt det der , vertfall når du ikke vet hva det er

Skrevet

Jeg synes du skal stikke innom jordmora di før de tar helg nå.. få henne til å kjenne på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...