Gå til innhold

P-pille barn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har akkurat oppdaget at jeg er gravid selv om jeg har brukt p-pille. Yasmin altså, både før og etter at dette stakkars barnet ble befruktet. Noen som har opplevd det samme?? Noen som har lest statisikk over hvor skadelig det er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt gravid 2 ganger på p-piller.

Har født dene ene og hun er helt frisk iallefall.

Moren min har også blitt gravid med p-piller.

Vet ikke om det er mad alle oss 3 søsken,men vi er friske og raske.

Ville bare forhørt meg med legen.

Trodde jeg kun ble gravid med p-piller, siden jeg har gått uten i 3 år nå.

Men nå er jeg inn i uke 13 og blitt gravid uten p-piller!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som opplevde dette. Hun sluttet imidlertid raskt, men visste ikke at hun var gravid da og drakk og festet et par ganger før hun fant det ut...Barnet er helt frisk, men ble født med keisersnitt. Tror ikke det hadde noe med p-pillene ågjøre. Lillestøsteren også frisk og født på vanlig måte...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke helt gunstig, men jeg har hørt at p-piller ikke skal være skadelige for fosteret. Tror det er gjort en del studier på det; du er jo ikke den første som blir gravid med p-piller! Hvis du er bekymra vil jeg anbefale å snakke med fastlegen din:) Han/hun vet nok mer.

 

Kos deg med graviditeten, håper det går fint selv om det ikke var helt planlagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble graVId på p illa...brukte trionetta frem til januar, så begynte jeg på cerazette i månedsskifte jan/feb, må vel innrømme at jeg har glemt to eller tre piller siden da...tålte ikke disse så nå nylig begynte jeg på microgynon, gikk på de i 4 dager før ( fikk 4 piller av en venninne- var i helgen) jeg dro til legen og skulle ha ny resept på disse...tok test og da var den positiv...tok en clear blue hjemme 17 feb, dagen etter jeg skulle hatt mens....og den var neg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet mitt er p-pille barn. Han er foreløpig frisk som en fisk:-) Brukte også yasmin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sett noen statistikk, men jeg er nå gravid på p plaster og legen min har sagt til meg at siden jeg tok det av med en gang jeg fant ut at jeg var gravid skulle det ikke være noen fare for noen ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lillesøter (hun nå 33 år) selv om mamma brukte p-piller. Og det gjorde hun faktisk en stund før hun skjønte at hun var gravid. Mensen uteble på første syklus, og mamma fikk beskjed at det ikke var unormalt. Søsteren min er helt normal.

Lykke til!

Det går nok helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaga ikke graviditeten før jeg var 14 uker på vei,og spurte legen om dette.. Jeg gikk på trionetta. Han sa det ikke var farlig i det hele tatt, hvis det hadde vært farlig ville de ikke satt kvinner på p-piller, det er ganske mange som blir gravid på pillen visstnok. Så mye for den sikkerheten! Skal ha annen prevensjon etter denne babyen er ute jeg ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det ikke er noe problem. Jeg har en bekjent som hadde brukt p-plaster frem til hun var 6 måneder på vei og ungen virker helt frisk. Jeg har selv sterk mistanke om at jeg er blitt gravid på p-piller, men det finner jeg ikke ut før neste uke. Jeg har alle symptomer på at jeg er gravid. Kvalm (mest om morgen men og utover hele dagen), vondt i puppene og de har blitt litt større, sulten nesten hele tiden. Jeg har nettopp begynt på nye p-pille så først trodde jeg dette kunne være bivirkninger på de nye p-pillene men jeg har aldri reagert på andre p-piller før. Jeg syntes og at det er tidlig med symptomer også, jeg skal ikke ha mensen før torsdag. Noen som har vært borti noe av det samme? Setter pris på svar, er ganske spent på om jeg er gravid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fetter på 6 år som er p-pille barn. Friskere og sunnere barn skal man lete lenge etter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...