gerd Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Er denne fargen fin? Ser den beige ut eller mest grå?
nr3 i september Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Hei. Jeg har den i sand og den ser mest beige ut. Fargen er fin den, men blir fort skitten. Har heldigvis ekstra trekk så kan bytte når det andre er i vask. Hva skal du bruke vognen som? søskenvogn eller bare med en unge?
gerd Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 Jeg skal bruke dem som singelvogn, men med mulighet for dobbel. Jeg kjøper den til ferie og da er det ok å ha en mulighet for Eldste å sitte på selv om hun er 3,5 år. Jeg er veldig usikker på hvilken farge og vogn jeg skal kjøpe.. Vet du om noen som har kjøpt på arunningstroller.com??
nr3 i september Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Okei =) Synes det er en helt grei vogn. Er helt genialt med det at man kan sette på et sete slik at det er plass til en større unge. Må jo passe fint siden jenta di er 3,5 år =) Mine er ganske tette, så er mest fornøyd med GT Safarien min. Har hatt brio twinette, inglesina, carena og dobbel paraplytrille uten at jeg har vært fornøyd. Så Phil & teds og gt er de jeg nå sitter igjenn med. Venter nr 3 i september, og minstegutten min vil da være 2 år og 3 mnd så regner med at phil and teds vogna vil bli mye brukt =) Nei, desverre vet ikke om noen. Du får prøve å spørre på debatten?
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 jeg har den ui rød og synes den er kjempefin, fått mye skryt for den å, skikkelig sprek:)
gerd Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2007 Jeg bestilte den i grønn jeg da og håper den er fin..
Noras mamma Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 jeg kjøpte faktisk min på det norske nettstedet alexi.no.. var ganske god pris der da, på tilbud.. men vet ikke nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå