Gå til innhold

Noen andre som kjenner "bobler" i underlivet?


barbamamma79 - venter nr 4

Anbefalte innlegg

Kjennes omtrent ut som de første livstegnene fra førstemann. Men det er ikke liv. Er bare 7+2. Blir selvfølgelig bekymret. Tenk om det er en form for krampe i livmoren? Det høres i såfall ikke bra ut. Det er ikke imagen, men inni "der nede" på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, har det på akkurat samme måte. egentlig litt vansklig å forklare hvordan følelsen er, men litt sånn champagne bobler rundt der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat sånn! Takk for raskt svar. Hvis det er vanlig å føle sånn, så er det sikkert ikke noe å bekymre seg for. Er sikkert litt overengstelig å tolker alt mulig mot at det kan være noe galt. Slitsomt dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, man blir jo nesten gal de første 12 ukene, skulle ønske jeg kunne våkne i morgen og var 13 uker på vei :-) men positive tanker hjelper. Jeg skal på innv UL på mandag, må si jeg gled/gruer meg litt. Håper alt er som det skal og at jeg ser ett lite hjerte slå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL! Jeg skal på UL den 23, og ser veldig frem til det. Veldig betryggende å få høre at det ser bra ut der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk :-) Gleder meg veldig, spesielt siden jeg har hatt en MA en gang tidligere, men føler nå at alt er helt bra :-) Hvor skal du ha UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi,hadde dere vært en 14-16 uker skulle jeg gjetta at det var første livstegn...for det kjenns ut som bobler som sprekker..men nå er d jo ,som dere sier litt tidlig for den slags

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker ikke av egen erfaring, men leste at sånne bobler kommer av livstegn fra ungen i magen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har det på samme måte..veldig vanskelig å beskrive hvordan det føles. Det er visst helt normalt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt, hatt det sånn selv. Går jo ann å få en ul nå, så kan du få se hjerte banke! Da forsvinner dine bekymringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...