babyi2010 - fødeklar- Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Standard innlegg menmen; hva skal dere kose dere med idag da? Kanskje jeg får noen ideer til middagen i morgen(dersom jeg ikke føder før den tid) Skal antageligvis lage taco idag. Kos dere i helga! Håper på fullt av fødsler rundt omkring inkludert meg. Er -11 idag
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Mmmm, taco.. Takk! Huff da, ikke gøy å gå så mye over tida.. Selv har jeg 16 dager igjen, så jeg har det ikke så travelt enda..
3 sjarmtroll <3 Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 I kveld skal vi ha chicken tandori og nanbrød. I morgen skal vi ha kyllingsalat med hjemmelaga dressing og loff :0)
Gårdsspire Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 I dag blir det Italiensk gryte, med hjemme laget loff og salat.
Nickoline med 2 jenter Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Har ikke så god tid i dag, så det blir enklet... og godt! Kjøper baguetter i frysedisken og hiver på pizzafyll, kjøttdeig og ost før de går i ovnen.
shr&e&lillesusanne Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Åh...kutter opp paprika løk og sukkererter i grove biter, legger oppå posjonslaksefileter med et godt lag pesto, salt pepper og olivenolje. Inn i ovnen i ca 30 minutter, 225 varme. Serveres med spinatpasta og en rømmeklatt. Jenta på snart tre spiser også dette så det tyter =) Synes selv det er en genial måte å spise fisk på, he he.. Nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå