Gå til innhold

November: Hvilken flasketype bruker du?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Her har vi prøvd avent, chicco og mam.

Foreløpig har mam fungert best, men han vil helst ikke ha flaske i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd Dr.Brown,Avent og Nuk og sistnevnte fungerte absolutt best! Den tåtesmokken er ikke så stor at hun brekker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har NUK tutter på alle flaskene, og den er veldig bra. Begynte jo med de vanlige, runde med sånn 1-2-3-åpning, og det ble mye rap, hikke og magevondt av de. Hikken sluttet omtrent når vi skiftet tuttene, og luftproblemene ble mye bedre.

 

Han var veldig søt når jeg prøvde å gi melk med en gammeldags tutt etter en stund, han fikk ikke til å suge og kikket forvirret på meg. hehe dakar, måtte skifte flaske da, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bambinoflaskene, med fullkorns-velling-tut, da mini bare får velling. han drikker en flaske på ca 170ml 3-4 ganger i døgnet. han spiser ellers bare grøt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei line&ina!

 

han får kun velling nå, for han er en gulpebaby, å han klarer å holde på vellingen mer enn bare melka.

 

men nå får han nesten bare en masse grøt da, han får melk på natta. men idag, så prøvde jeg å gi han velling leget på vann og ikke melk, å den holdt han mer inne. herlig! så er han hvertfall mett da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avent har vi de få gangene han får flaske, for har pumpe i samme, og da passer alle delene sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...