Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Ettersom magen vokser så har jeg nettop vært på shoppingtur.

Jeg har kjøpt en gravid-bukse av merket BOOB, som er rett i beina, har fin passform og er lav i livet og er mørk-blå.Føler den ser kul ut og er samtidig behagelig på foreløpig. Den handlet jeg på Den Kule Mage på Glassmagasinet, Stortorvet i Oslo.

Så kjøpte jeg et par jeans på mammasita.no

Modellen heter 3000001 JEANS STONE 507 - PIETRO BRUNELLI, du kan se bilde på link: http://g1b2c.susoft.com/mamasitab2c/products/selectproduct.do?id=3000001#

Den var også kul og komfortabel. Har en strikk i livet og er mellomblå, stenvasket over lår og rumpe. Eneste trekk er at den har sinnsykt lange bein! Og jeg er 1.70m høy, så ikke noe videre korte bein. Levering var superrask via post.To dager.

Jeg ble overlykkelig da jeg var inne på Indiska, for der har de masse utvalg av årets mote-bluser, stram over brystkassa, men utsvingt rett under puppene, så de ser flatterende ut på gravide mager.

I tillegg har jeg kjøpt en bluse i hvitt med lyseblå striper, hvit genser, sorte leggings og magebelte som har hensikt å skjule hud hvis liten topp, og varmer jo i tillegg:-) Dette var mamma-avdelingen på HM Stortoget. Har lagt merke til at disse har det beste utvalget i forhold til andre avdelinger i Oslo.

Håper dette kan være en side som folk kan dele positive og negative erfaringer når de har kjøpt klær.

Fortsetter under...

Jeg var på handel i går. (Ble så dårlig i magen etterpå at jeg holdt på å bli innlagt. Heldigvis gav det seg med masse hvile)

Var inne på H&M. Fant meg mange flotte enkle topper og t-skjorter. (Kjøpte en hvit med 3/4 armer til 149 og en sort med lange armer til 198)

Så kjøpte jeg meg ei snekkerbukse. (Alt fra mamma avd.)

Men den har lange ben. Må brettes opp. Så synest jeg den er trang over hoften. Men den er sabla god!!

Føler jeg har god plass til magen.

Tok meg en tur over gangen til KappAhl. Synest å huske at de har hatt ganske mye mamma-klær??

Men denne gangen fant jeg ingenting. De har vell ikke sluttet?

Så gjorde nå jeg en "blå" en....

Var på Babycomfort å kikket. Fant meg en genser på et tilbudstativ. Den så bare helt herlig ut! Svart og tykk.

Når jeg kom hjem oppdaget jeg at det er en amme-genser. Hehe....

Jaja. God å ha til høsten :) Den er av merket Boob, og org.prisen er på over 600kr. Svin dyrt! Jeg betalte "bare" 200. Mer en nok...

De hadde også mye fint fra 2wear. Men det er ikke i en prisklasse jeg ville vurdert for 6mnd`ers bruk.

Jeg er bare 12 uker på vei, men har fått den kulen!

Synest en del av det jeg prøvde strammet en del alt nå. Dårlig!!

Har også handla litt i helga. Var på Majorstua. Fikk jeans på H&M og et par gensere og en kjole på Svangerskapet(bogstadveien).

Ser at jeg må få meg en tur ned i sentrum også. Indiska høres bra

Til "ano`num "29.09.07*: Hvor ligger Babycomfor? Er det også i sentrum?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...