Gå til innhold

Hva med Trygve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker dette navnet godt da jeg hadde en snill gammel onkel som het det, men er nysgjerrig på å vite hva andre egentlig synes? Liker gamle norske navn og har en Sigurd på 5 år fra før. Synes Trygve høres veldig solid og trygt ut jeg, men blir det for gubbete?

Noen som har noen formeninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du spør, skal du få svar...liker det ikke...altfor gubbete etter min smak...

Skrevet

et godt navn! er gift med en trygve, og han er ikke gubbete i det hele tatt. Sporty og morsom, og navnet passer ham perfekt!

Skrevet

Jeg kjenner to Trygve, en som er i 40-åra og en som er 20. Føler absolutt ikke at navnet er gubbete. Det er et fint og koselig navn, som passer godt både på små barn og voksne menn.

Skrevet

Trygve er kjempefint!! Ikke gubbete!

Skrevet

Fint navn. Navnet passer bra til sigurd.

Skrevet

Trygve er et flott navn! Jeg kjenner en fireåring som heter Trygve og han er en super gutt. Tror faktisk jeg tilegner han noen ekstra positive kvaliteter nettopp pga navnet. Står litt frem ift kompisene Sander og Marcus, om du skjønner hva jeg mener... : )

Skrevet

Trygve er flott! Ser for meg en staut og skikkelig gutt.

Passer supert sammen med Sigurd (som også er kjempeflott).

Skrevet

Deffinnitivt aaaltfor gubbete!

Skrevet

Synes absolutt ikke noe om Trygve, men passer jo til Sigurd da..

Skrevet

sneipen på 15 mnd heiter Trygve:). Så eg synest jo så klart det er nydeleg, sjølv om det var sambuaren som hadde det som førsteval. Ein eventuell son nr to hadde nok fått namnet Sigurd om ikkje sambuaren hadde hatt ein onkel med det namnet;).

Skrevet

Det er nydelig!! Og det passer jo perfekt sammen med storebrors navn - det er ikke gubbete!! :OD

Skrevet

Kjempefint i kombinasjon med Sigurd! Og ikke gubbete, kjenner en Trygve Aleksander som er ung..

Skrevet

trygve er et flott og sterkt navn syns jeg

Skrevet

stygt og traust navn. ville aldri valgt det.

Skrevet

Kjempefint:)

Passer godt sammen med Sigurd synes jeg.

Skrevet

Vi har to små Trygver under skolealder her på tunet hos oss, og storebroren til én av dem heter Sigurd. Flotte, staute navn som matcher godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...