Gå til innhold

Da har jeg vært kjempe flink:-)

Gjest

Anbefalte innlegg

Har malt ferdig rommene til jentene nå. Manglet maling over skapene deres siden vi ikke hadde lang nok stige når vi flytta. Har tenkt på det lenge, men i dag klarte jeg endelig å få gjort det!

Har kastet all brus, kjeks og godteri og, jeg og mannen fant ut at vi må prøve å kutte det ut, så nå skulle vi begge kutte det ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja du er flink! Jeg har nettopp kommet igjen fra butikken, posene var fulle i sjokolade , chips , brus og annet snoperier....for 3 åringen har spydd hele natten..så da blir det å få i han det vi kan, så han har noe å spy på...nå venter vi bare på nestemann i huset som skal bli syk....håper det ikkje skjer! Så kommer min stedatter i dag med ei venninne, og den venninna har jeg aldri møtt, men hun snakker bare om "hun kuule stemoren din...."...så jeg har noe å leve opp til denne helga, og hva er vel mere kuult en snop for en 11-12 åring??...sminke og gutter er vel kanskje det...men ikke lett å få tak i når jeg kun har en matvarebutikk å velge i her....! Så nå går jeg og smånasker på alt jeg kommer over....arg arg...tror vekta kommer til stige denne helga!!

Siden du er kommet så godt i gang med maling..jeg har kjøpt maling til rommet til guttungen...så kommer du og tar den jobben??? PLEASE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da har du stått på :o) Det er godt å ha slike ting unnagjort.

Hehe, flinkere enn meg du da.. Jeg brukte noen dager på å spise opp det vi hadde i hus jeg, ikke snakk om å kaste her nei.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, kommer å maler litt hos deg og, jeg:-)

Eldste mi har vært syk en uke, får ikke i henne mat. Har blitt tynn over magen stakar.. Har prøvd brus, saft, godteri, kjeks, men hun vil ikke ha noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Vi har bare vært på besøk i dag vi, kost oss med kjeks og en trivelig prat! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg melder meg gjerne på den "malejobblisten"... Jeg har malt takbord idag, det er jo mye enklere å male de når de ligger på gulvet enn når de henger i taket, ja:-) Grunning og 2 lag med maling, jepp! Er ferdig med alle strøk på alle bordene til tirsdag, om alt går etter planen.. Men det er nok igjen å ta av - vi har vinduer, dørforinger, vegger..

Når det kommer til det med mat og syke barn hender det faktisk at det smaker mer med salt mat enn med søt når matinntaket skal starte opp igjen.. For noen kan faktisk fiskepudding eller fiskeboller (ikke varme) være en start tilbake til maten igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...